Roxer

20

Cégünk gyakran kap olyan megbízást, hogy mérjünk bizonyos média szegmensekben népszerűségi faktorokat. Az utolsó ilyen megbízásunknál azt kellett mérnünk, hogy a televíziós műsorvezető nőkön, mik azok a ruhadarabok és kiegészítők, amik a leginkább felkeltik a nézők figyelmét.

A felmérés szerint a televíziós műsorvezető nők ruházatában a legfigyelemfelkeltőbb elemek az ékszerek, majd ezeket követi csak a felső ruházat, és aztán jönnek a cipők. A reprezentatív kutatás azt is mutatta, hogy minél figyelemfelkeltőbb és csillogóbbak az ékszerek, értelem szerűen annál jobban megragadja a nézők figyelmét. És ha a nézők figyelme meg van ragadva, akkor tovább nézik az adott műsort, így növelheti ékszerek vásárlásával a csatorna saját nézettségét. Mivel a televíziónál a képi világ a döntő, és minden részletre nagy hangsúlyt kell fektetni, így a kutatás eredményeképpen javaslatot tettünk a csatornának további ékszerek beszerzésére. Ha a csillogásról van szó ékszerek tekintetében, egyértelműen a swarovski kövek jutnak az emberek eszébe. Össze írtunk egy listát, hogy milyen swarovski ékszereket kellene beszerezniük ahhoz, hogy a műsorvezetők nézettsége tovább tartson. Főként swarovski fülbevalókat javasoltunk, hiszen ezek szolíd módon lehetnek kiegészítői egy elegáns öltözetnek, és egy sportosabbnak egyaránt. A csatorna nagyon jól fogadta a tanulmányunkat, és a beszerzésre vonatkozó javaslatainkat is. Reménykedünk benne, hogy egy jól jövedelmező, hosszú távú együttműködés lesz ez a két fél között, köztünk és a csatorna között.